sobota, 23 września 2017

Disco Polo Mix Episode 66

  1. Diadem - Moja Lala (Black Due & DJ Świru​ Remix)
  2. Extazy - Jesteś Moją Wyśnioną (Deal Pump Remix)
  3. M-Power - Karuzela Zdarzeń (MatiC Remix)
  4. Vinez - Ja Nie Jestem Draniem (HEHO Remix)
  5. Świry - Pożycz Kuno Stówę (Smalirura Extended Remix)
  6. Dejw - Jestem Dla Ciebie (Crash&Smash & Mad Matt Remix)
  7. Diadem - Moja Lala (Square Remix)
  8. Tomasz Niecik - Ty Jesteś Naj (Club Extended Mix)
  9. Pertti - Niepokojąco Piękna (Extended Mix)
  10. Sławek Lisowski - Napalona (Dance 2 Disco Remix)
  11. Non Stop - Ta Co Nie Daje (DJ Igor Remix)
  12. Limith - To Dla Ciebie
  13. New Smile - On Się Kocha W Innej
  14. Electiv - Pozostań W Sercu
  15. Majkel - Miłość Jak Z Bajki


Download set! No cue file

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz