sobota, 4 listopada 2017

Disco Polo Mix Episode 78

  1. Limith - Szałowa Dziewczyna
  2. Euphoria - Powiedz Jak
  3. Extazy - Chciałem Być (CandyNoize Remix Radio Edit)
  4. Extazy - Chciałem Być (V-Project Remix)
  5. Van Davi - Seksowna
  6. Vinez - Nie Jestem Draniem (Mono Remix)
  7. Loukas - Energia (CandyNoize Official Remix)
  8. Roxter - Zostań Tu Ze Mną (JensOn & Line Remix)
  9. ShanteL - Dziewczyno Z Mych Snów (Levelon Remix)
  10. ShanteL - Dziewczyno Z Mych Snów (DJ Sequence Remix)
  11. ShanteL - Dziewczyno Z Mych Snów (Black Due Remix)
  12. Boys - Najpiękniejsza Dziewczyno (DJ Novy Remix 2017)
  13. Boys - Najpiękniejsza Dziewczyno (88sounds Remix)
  14. Next Level - Rezerwowy
  15. Claudi - Pokochaj Mnie
  16. Non Stop - Chodź Do Mnie Tu
  17. New Smile - Fotografie (Mono & Tom Socket Remix)
  18. New Smile - On Się Kocha W Innej (B'n'K Project Remix)


Download set! No cue file

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz