czwartek, 18 stycznia 2018

Disco Polo Mix Episode 100 (Anniversary Edition)

Part 1 (Retro Session 29):
  1. DW Wojtass - Impreza Książęca (Extended)
  2. Diverse - Kręć Się
  3. Freestyle - Tak Kochaj Mnie
  4. Bonit - Dziewczyna Z Żurnala
  5. Joker & Sequence - Teściowa Z Piekła Rodem
  6. Kadis - Słodki Pocałunek
  7. Power Boy - Perfekcyjna
  8. Cassel & Sequence - Whisky Z Lodem (DJ Damos & Slesch Remix)
  9. Selfie & Sequence - Plaża Choceń
  10. ZRYW - Wakacyjny Hit
  11. Kelleris - Nie Nie Nie
  12. Travel - Serce Oszalało
  13. Patrico - Przez Twe Oczy
  14. Lancer - Słodka Kokietka
  15. Niunio - Jak Narkotyk
Part 2 (Best Of Episodes 51-99):
  1. Tarzan Boy - Dzika Bomba
  2. After Party - To Już Jest Koniec
  3. Beat Magic - W Cieniu Wierzb (I Like Chopin)
  4. Marcin Siegieńczuk - Ja Ciebie Nie Pokocham
  5. Extazy - Buzi To Za Mał‚o
  6. B-QLL - Za Każdy Dotyk (Extended)
  7. Łobuzy & Piękny Dawid - Łobuz Kocha Najbardziej (Tom Socket Remix)
  8. Masters - Słodka Jak Miód (Extended Mix)
  9. Long & Junior - Tańcz Tańcz Tańcz
  10. Focus - Ogień W Sobie Masz (Extended)
  11. Masters - Serce Do Koperty (Extended)
  12. After Party - Tylko Ona Jedyna (Levelon Remix)
  13. After Party - Made In Poland (Tylko Polska Muzyka)
  14. Okej - Kup Moje Ciało
  15. Łobuzy & Piękny Dawid - Łobuz Kocha Najbardziej (CandyNoize Bootleg)
  16. After Party - Tylko Ona Jedyna
  17. Non Stop & Sequence - Skacz Mała Skacz (Mindfuck Bounce Remix)
  18. Non Stop & Sequence - Skacz Mała Skacz (Akel Ortso Official Remix)
  19. Spike - Ale Ja Nigdy Nie...Ogarnę Się (Levelon Remix)
  20. Extazy - Chciałem Być (Malix Remix)
  21. Extazy - Chciałem Być (PoPeLine Remix)
  22. Extazy - Chciałem Być (Tr!Fle & LOOP Remix)
  23. Extazy - Chciałem Być (B.Assman Remix)
  24. Extazy - Chciałem Być (BartNoize Remix)
  25. Extazy - Chciałem Być (Tom Socket Extended Remix)
  26. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (Tomi S Remix)
  27. Mario Bischin - Balet (Extended)
  28. Playboys - Jak To Się Stało (Black Due & Synek Remix)
  29. Playboys - Jak To Się Stało (DJ Sequence Extended Remix)
  30. Playboys - Jak To Się Stało (Tr!Fle & Loop Remix)
  31. Soleo - Słodko Słodka (Wytrych Remix)
  32. Drossel - Ja Mam Siłę, Ja Mam Moc
  33. André - Uśpione Niebo
  34. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (Black Due Remix)
  35. Extazy - Chciałem Być (CandyNoize Remix Radio Edit)
  36. Marioo - Obcas W Serce (Crash & Smash Remix)
  37. Playboys - Jak To Się Stało (Extended Mix)
  38. Playboys - Jak To Się Stało (Mono & Fair Play Radom Remix)
  39. Power Play - Skok W Bok (Ona Oczarowała Mnie) (Extended Mix)
  40. Van Davi - Agata (DJ Sequence Extended Remix)
  41. Kalimero & Atlantix - Panna W Mundurze
  42. ShanteL - Dziewczyno Z Mych Snów (99ers Remix)
  43. ShanteL - Dziewczyno Z Mych Snów (Black Due Remix)
  44. ShanteL - Dziewczyno Z Mych Snów (DJ Sequence Remix)
  45. ShanteL - Dziewczyno Z Mych Snów (Fair Play Remix)
  46. ShanteL - Dziewczyno Z Mych Snów (Jaimeloos Remix)
  47. ShanteL - Dziewczyno Z Mych Snów (Levelon Remix)
  48. ShanteL - Dziewczyno Z Mych Snów (Synek Remix)
  49. ShanteL - Dziewczyno Z Mych Snów
  50. Top Girls - Mleczko (16th Stars Remix)
  51. Top Girls - Mleczko (Rivent Bootleg)
  52. Rozrabiaki - Seicento (99ers Remix)
  53. Marioo - Obcas W Serce (Da BooX Remix)
  54. Maczo - Marilyn Monroe (Raisin Remix)
  55. Bayera - Ta Szalona Dziewczyna (JensOn & Dancecore B. Remix 2017)
  56. Kalimero - Całuj Mnie Całuj (Extended)
  57. Maczo - Marilyn Monroe (Fair Play Radom & Mono Remix)
  58. Soleo - Spadaj Mała
  59. B-QLL - Czy To Czujesz (Extended Mix)
  60. After Party - Wciąż Na Ciebie Czekam (Dance 2 Disco Remix)
  61. Akcessy - Zakręcona (Loki Oldschool 90's Remix)
  62. Soleo - Ewa Z Bananowego Drzewa (Extended)
  63. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (99ers Remix)
  64. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (Cyja Production Remix)
  65. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (DJ Arix Remix)
  66. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (DJ Favi Romantic Remix)
  67. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (Fair Play Radom & Mono Remix)
  68. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (Favi Remix)
  69. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (FikuS Remix)
  70. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (Line Remix)
  71. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (Loki Oldschool 90's Remix)
  72. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (Malix Remix)
  73. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (Marjan Van Beat Remix)
  74. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (Square Remix)
  75. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (Synek Remix)
  76. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy (Tom Socket & Candynoize Remix)
  77. Defis & Marcin Miller - Zakochane Oczy
  78. Jorrgus - Piękna Nieznajoma (Black Due & Synek Remix)
  79. Rompey - Być Jak Zenek (Synek & K3 Remix)
  80. Soleo - Coś Słodkiego (DJ Sequence Remix Extended)
  81. Soleo - Coś Słodkiego (Slesch Remix)
  82. Soleo - Ewa Z Bananowego Drzewa (DJ Sequence Remix)
  83. Soleo - Ewa Z Bananowego Drzewa (Square Remix)
  84. Soleo - Ania I Hania (DJ Sequence Remix)
  85. Marioo - Obcas W Serce (PoPeLine Remix)
  86. After Party - Wciąż Na Ciebie Czekam (Summer Club Remix Extended)
  87. Dobryje Grajki - Raz, Dwa, Try (Extended Mix)




Download part 1! No cue file
Download part 2! No cue file

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz