czwartek, 15 marca 2018

Disco Polo Mix Episode 115

  1. Cord - Jednym Murem
  2. Nokaut - Złap Mnie Za Rękę (HanyseK Remix)
  3. Nokaut - Złap Mnie Za Rękę (Mono feat. Fair Play Remix)
  4. Majkel feat. Sequence - Naturalna (Jak Woda Mineralna)
  5. Dance Project - Hela Hela
  6. INESS - Modliszka (Mono Remix)
  7. Kalimero - Elegancja Francja
  8. Marioo - Beza Malinowa
  9. Menago - Wymarzona Dziewczyna
  10. Soleo - Ewa Z Bananowego Drzewa (Synek Remix)
  11. Soleo - Ewa Z Bananowego Drzewa
  12. Sonet - Egzotyczna Plaża
  13. Kapitan Disco - Mistrzyni Uwodzenia
  14. MaTris - Najlepsza Na Świecie
  15. Showman - Idealnie
  16. Never - Lubisz Kiedy Mówię
  17. NaPlus - Wariat(ka)
  18. NaPlus - Wariat(ka) (Matsuflex Remix)
  19. Tomasz Tokarz - Młodość
  20. Amant - Dla Mnie Szalej
  21. Xfort & 3bit - Wieczór Kawalerski (Ja Mam Męża)


Download set! No cue file

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz