czwartek, 8 listopada 2018

Disco Polo Mix Episode 178

  1. Boys - Chłop Z Mazur (Rapsodia Remix)
  2. Yzzy - Zabiorę Ciebie Tam
  3. Alex - Lećmy Wysoko
  4. Projekt Newi - Mój Świat (Wytrych & Kwiat Remix)
  5. Dress - Uśmiech Twój
  6. Let's Play - Uwodzicielka
  7. Bartek Em - Maczo
  8. Doxx - No, No, No Nocą (Toca Bass Radio Remix)
  9. Arek Kopaczewski - Pierwszy Pocałunek (MatiC Remix)
  10. Project Newi - Szukałem Ciebie (Wytrych & Kwiat Remix)
  11. Bez Przerwy - Bo To Jest Miłość Moja Mała (Tom Socket Extended Mix)
  12. DaVe - Krótki List (Prod. Black Due)
  13. After Party - Dzisiaj Ty, Jutro Ja (DJ Sequence Remix)
  14. Bobi - Niebiańskie Oczy (Mono & Fair Play Extended Remix)
  15. Bobi - Niebiańskie Oczy (Tom Socket Remix)
  16. Classic - Ja Dla Ciebie, Ty Dla Mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz