czwartek, 27 czerwca 2019

Disco Polo Mix Episode 229 (Retro Session 113)

  1. Hot Project - Jestem Przy Tobie (Levelon Remix)
  2. Bartosz Abramski - Namiętności Gra
  3. Basta - Kocham Ten Stan (DAVIS Remix)
  4. Calibra - Co Ja Bym Dał
  5. Czamplix - Bawić Się Chcę
  6. Fresh - Byłaś Wszystkim (KamiloDeeJay Remix)
  7. Marioo - Szalona Jest
  8. Summer Night - Zakochałem Się (Coś Mi Odwaliło)
  9. Weekend - Zostań Na Noc (CandyNoize & DJ Arix Remix)
  10. Hot Project - Jestem Przy Tobie
  11. Selekt - Nie Chcę Czekać
  12. Czadoman & Mr Slide - Taniec
  13. Marco - Twe Uda Rozchylone (Parodia Mode LS & Mr.Slide)
  14. 4fun - Skradła Mi Serce
  15. D-Bomb - Najbardziej Dzisiaj Chcę (Love G Remix)
  16. Jago Young - Nie Powiesz Nie (IvanoBoy Remix)
  17. LanceR - Nie Denerwuj Mnie
  18. Markus P & Junior - Pokażę Ci Coś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz