czwartek, 28 maja 2020

Disco Polo Mix Episode 283 (Retro Session 144)


  1. Loverboy - Mój Świat (Extended)
  2. Lovi - Barowa Historia
  3. Luzersky - Z Tobą Każdy Dzień
  4. Merci - Skarbie
  5. Yankes & Caroline - Jesteś Przy Mnie (BartNoize & K3 Remix)
  6. Alexandrina - Bujam Swoim Ciałem
  7. Etna - Misiak
  8. Hardpolo - Cieknie Ślina (Parodia)
  9. Centrum - Wietrze Powiedz Mi (Club Remix)
  10. Diadem - Zakochałem Się W Tobie (CandyNoize & Synek Remix)
  11. Extazy - Tylko Moja Dziewczyna (Extended Mix)
  12. Extazy - Tylko Moja Dziewczyna (CandyNoize Bootleg)
  13. Extazy - Tylko Moja Dziewczyna (PumpNoize Booty Edit)
  14. Extazy - Tylko Moja Dziewczyna (Sygus & IvanoBoy Bootleg)
  15. Marcin Miller & Gesek - Wolność
  16. Marioo - Ona Ma Foch (Cantar vs Crash & Smash Remix)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz