czwartek, 12 września 2019

Disco Polo Mix Episode 250 (Part 2 - Best Of Episodes 201-250 Chapter 1)

  1. Mejk - Chodź Ze Mną
  2. Mejk - Stęsknieni Spragnieni
  3. Boys & Top Girls - Barwy Uczuć (Fair Play & Michalo Oldschool 90's Remix)
  4. Masters - Schody Do Nieba
  5. Mejk - Zwariowana Noc
  6. Etna - Polski Bad Boy
  7. Mejk - Jak Spokój Po Burzy
  8. Mejk - Tyle Zwariowanych Dat
  9. After Party - Jesteś Moim Diabłem
  10. Boys - Wierność To Podstawa
  11. Mejk - Dolce Vita
  12. Fanatic - Rozstanie
  13. Impuls - Letnie Cuda
  14. Marcin Siegieńczuk - Gwiazda Trzeciego Planu
  15. Mejk - Tak Nie Musiało Być
  16. After Party - Nasze Święta
  17. Masters - Poszukaj Szczęścia
  18. Boys - Koleś Z Bety
  19. Boys - Koleś Z Bety (Wytrych & Kwiat Oldschool 90's Remix)
  20. Boys - Wróćmy Tam Razem
  21. Impuls - Kawalerski Styl
  22. Weekend - Moje Miasto Nigdy Nie Śpi (Alchemist Project Remix)
  23. Czadoman - Tak Się Bawi
  24. Weekend & Norbi - Moje Miasto Nie Zasypia
  25. Weekend - Zniosłem Tyle Kłamstw
  26. Masters - Poszukaj Szczęścia (Remix)
  27. Jorrgus - Oczy Twe (Extended DJ Edit)
  28. Masters - Ciebie Mi Trzeba (80's Remix)
  29. Akcent - Zaczarowana Wyspa
  30. Akcent - Granica
  31. Impuls - Złodziej Serc
  32. Masters - Całkiem Przypadkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz