czwartek, 26 września 2019

Disco Polo Mix Episode 250 (Part 4 - Best Of Episodes 201-250 Chapter 3)

  1. Crump - Tu I Teraz Z Tobą
  2. Joker & Sequence - Zazdrosna (Extended)
  3. Long & Junior - Co Ja Robię (Freaky Boys Remix)
  4. Masters - Nie Zostaniesz Sama
  5. Masters - Z Tobą To Nie Grzech
  6. Piękni I Młodzi - Chciałabym Spać Z Tobą (Dee Jay Crash Extended Remix)
  7. Piękni I Młodzi - Chciałabym Spać Z Tobą (Black Due Remix)
  8. Piękni I Młodzi - Chciałabym Spać Z Tobą (Dendix Remix)
  9. Piękni I Młodzi - Chciałabym Spać Z Tobą
  10. Power Play - Pewna Historia (Extended Mix)
  11. Weekend - Ja Chodzę Z Nią
  12. Basta - Kocham Ten Stan (Black Due Remix)
  13. Boys - Zakręciłem Ciebie (Cyja Production 2018)
  14. Boys - Zakręciłem Ciebie
  15. Impuls - Please Don't Go
  16. Mejk - Dla Ciebie 2015
  17. Mejk - Męska Gra
  18. Weekend - She Dances For Me (DJ Crash Remix)
  19. Weekend - Zniosłem Tyle Kłamstw (Dance Version)
  20. Masters - Zakochałem Się
  21. Masters - Quiero
  22. Masters - Otwórz Serce
  23. Soleo - Daj Buziaka (Levelon Remix)
  24. Bayera - Zostań Choć Na Chwilę (Mindfuck 'Seq' Remix)
  25. Bayera - Zostań Choć Na Chwilę (Tom Socket Club Remix)
  26. Boys - Chcę Być Przy Tobie
  27. Effect - Uwaga
  28. Mejk - Z Apetytem (DJ Crash Extended Remix)
  29. Mejk - Z Apetytem
  30. Mig - Gdzie Ty Jesteś
  31. Akcent - Chłopak Z Gitarą 2014
  32. Boys - Chcę Być Przy Tobie (Fair Play Remix)
  33. Boys - Chcę Być Przy Tobie (Michalo & Fair Play Oldschool 90s Remix)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz