czwartek, 22 października 2020

Disco Polo Mix Episode 300 (Part 11 - Best Of Episodes 251-300 Chapter 10)

  1. Crump - Dlaczego (Extended Edit)
  2. Crump - Dlaczego (Instrumental Radio Edit)
  3. Crump - Dlaczego (Crown Remix)
  4. Dobryje Grajki - Katiusza
  5. Extazy - Moja Naj Najpiękniejsza
  6. Fanatic - Bujaj Się Mała
  7. Focus - Elo
  8. Focus - Kochanie Co Noc
  9. Focus - Ona Wie
  10. Focus - Piękny I Boski
  11. Freestyle - Dama Z Instagrama
  12. Freestyle - Dama Z Instagrama (HEHO Remix)
  13. Impress - W Magicznej Skrzyni
  14. Joker & Sequence - 4 Damy
  15. Joker & Sequence - Taka Miłość
  16. Kalimero - Panie Skaczą W Górę
  17. Kalimero - Panie Skaczą W Górę (Slayback Remix)
  18. Loverboy - Mój Świat (Instrumental)
  19. Loverboy - Mój Świat (Extended)
  20. Loverboy - W Aucie Się Nie Jara (Extended Mix)
  21. Loverboy - W Aucie Się Nie Jara (Levelon Remix)
  22. Loverboy - W Aucie Się Nie Jara (Slayback Remix)
  23. Loverboy - W Aucie Się Nie Jara (Stereo Remix)
  24. Loverboy - W Aucie Się Nie Jara (Tr!fle & Loop & Black Due Remix)
  25. Magda Niewińska - Ja Kocham Oczu Twych Blask
  26. Magda Niewińska - Nie Zapomnisz Mnie
  27. Magda Niewińska - Świruska
  28. Magda Niewińska - Zakochani To Nie My
  29. Marioo - Aj Aj Mała (Instrumental)
  30. Marioo - Aj Aj Mała
  31. Marioo - Nieważne (Plinio Remix)
  32. Marioo - Szmaciana Kukiełka (Madmax & DJ Teens Club Remix)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz