czwartek, 1 października 2020

Disco Polo Mix Episode 300 (Part 8 - Best Of Episodes 251-300 Chapter 7)

  1. Focus - Kocha Mnie
  2. Jorrgus - Bezcenna Miłość
  3. Jorrgus - Bezcenna Miłość (DJ Sequence Extended Remix)
  4. Long & Junior - Co Ja Robię (Extended)
  5. Long & Junior - Co Ja Robię (Przem'o Bootleg)
  6. Loverboy - Mój Świat (Davis Remix 2015)
  7. Magda Niewińska - Dajcie Mi Chłopa (Yanko Remix)
  8. Magda Niewińska - Lazurowe Oczy (Monteiro Remix)
  9. Magda Niewińska & Yanko - Ochotę Mam Na Psotę
  10. Mario Bischin & Gesek - Summer Time (Extended Remix)
  11. Marioo - Nieważne
  12. Marioo - Nieważne (G&K Project Remix)
  13. Marioo - Nieważne (Matt Crazy Bootleg)
  14. Marioo - Nieważne (Raisin Remix)
  15. Marioo - Różowe Bikini (Instrumental)
  16. Marioo - Różowe Bikini
  17. Masters - Czy Chcesz Zapomnieć
  18. Masters - Góraleczka
  19. Masters - Wierzę W To
  20. Mejk - Dotknij Mnie (Boom Remix)
  21. Mejk - Wśród Nocnej Ciszy
  22. Mejk - Z Apetytem
  23. Mig - Gdzie Ty Jesteś
  24. Mig - Słodka Wariatka
  25. Piękni I Młodzi - Jedno Słowo
  26. Piękni I Młodzi - Jedno Słowo (Dirty Ground & Ice Climber Remix)
  27. Piękni I Młodzi - Jedno Słowo (DJ Jesion Remix)
  28. Power Boy - Serc Uwodzicielka (Pronoiser X Kandy Bootleg)
  29. Pudzian Band - Bierz Bierz Bierz
  30. Weekend - Ona Tańczy Dla Mnie (Cometa & Mad Matt Remix
  31. Weekend - Ona Tańczy Dla Mnie (Monteiro 2012 Remix)
  32. Weekend - Za Każdą Chwilę Z Tobą
  33. Weekend - Za Każdą Chwilę Z Tobą (V-Project Remix)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz