środa, 12 kwietnia 2017

Disco Polo Mix Episode 27

  1. Ania Dąbrowska - Porady Na Zdrady (Dreszcze) (Black Due Bootleg)
  2. Petrus - Kocham Ją
  3. AM - Co Ja Bym Dał
  4. Bayera - Ta Szalona Dziewczyna (Ice Climber Remix)
  5. Bayera - Ta Szalona Dziewczyna (Mono Remix)
  6. Caprii & Heho - Zawsze W Sercu Mym (Remix)
  7. DaVe - W Moich Myślach (Prod. Black Due) (Extended Mix)
  8. Menelaos - Ona Tańczyć Chce (Extended Mix)
  9. Boyfriend - Dziewczyna Ta (DJ Seires & Igor Remix)
  10. Fireman - Wariatka (DJ Seires Official Remix)
  11. Polish Boy - Moja Teściowo (Remix 2017)
  12. NaPlus - Idealna
  13. Dejw - Jestem Dla Ciebie (Mono Remix)
  14. Dejw - Jestem Dla Ciebie (Tom Socket Remix)
  15. Dejw - Jestem Dla Ciebie (PoPeLine Remix)
  16. As - Szkoda Łez (JensOn Bootleg 2017)


Pobierz set! Brak cue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz