sobota, 22 kwietnia 2017

Disco Polo Mix Episode 30 (Special Edition)

  1. Soleo - Wyzwolona (Hanysek Remix)
  2. The Boss - Dziś Już Wiem
  3. Stigmatix - Tak Się Zaczyna
  4. Mega Stars - Książę Z Bajki
  5. Wiszu - Rakieta (PoPeLine Remix)
  6. Adonis - Bo Lubię Jak Się Śmiejesz (Matsuflex Remix)
  7. Bartosz Jagielski - Chcę Byś Była Tylko Moja (Thom V. En Remix)
  8. Systematic - Mała Bejbi
  9. M-Power - Stało Się (Akel Ortso Remix)
  10. Taktyka - Nowa Miłość (Levelon Remix)
  11. Enjoy - Mam Plan Na Ciebie (Roki'X Remix)
  12. The Brothers - Kocham Pierwszy Raz (Toca Bass Extended Remix)
  13. Jokers - Daj Mi Noc
  14. Spontan - Zakochałem Się (Ice Climber Remix)
  15. MIG - Będę Przy Tobie (Fikol Remix)
  16. Roxter & Synek - Milości Moc (Fair Play Radom Remix)
  17. Fun Day - Twe Spojrzenie (Fake Remix)
  18. Euforia - Przy Tobie
  19. Lider Dance - Ja Będę Twoja (Square Remix)
  20. Rezonans - Roztańczona
  21. Dejw - Jestem Dla Ciebie (VisztaPL Remix)
  22. Alexandrina & Majkel - Na Zawsze Razem (99ers Remix)
  23. Blu Rey - Ona Jest Niebezpieczna (Peter Sky Remix)
  24. Voyager - Polskie Dziewczyny (Jaackos Bootleg)


Pobierz set! Brak cue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz