środa, 12 kwietnia 2017

Disco Polo Mix Episode 28

  1. Braders - Łobuza Pokochałaś (Extended Mix)
  2. Czelo - Chodź Do Mnie Mała (CandyNoize Official Remix)
  3. M-Power - Stało Się (Tr!Fle & LOOP Remix)
  4. Non Stop - Dla Ciebie Maleńka (BartNoize Remix)
  5. ShanteL - Ej Lubię, Lubię (CandyCrash x G&K Project Remix)
  6. Vexel & CandyNoize - W Twoich Oczach Ogień
  7. Bartosz Jagielski - Chcę Byś Była Tylko Moja (Synek Remix)
  8. Boryss - Szampan Się Leje (Roki'X Remix)
  9. Braders - Łobuza Pokochałaś (DJ Yaked Radio Edit)
  10. Midix - Jesteś Aniołem (DJ Arix Remix)
  11. Power Boy - Vodka, Cola, Sex (Moja Ex) (Kamilo Dee Jay Remix)
  12. Tropic - Wskakuj Na Stół
  13. Effect feat. Boyfriend - Bananowe Skóry (Synek & Roki'X & DraGoniX Remix)
  14. Akors - Jestem Tu Dla Ciebie (CandyNoize Official Remix)
  15. Akors - Jestem Tu Dla Ciebie
  16. Bayera - Buzi, Buzi Daj (Fair Play Radom & Michalo Oldschool 90s Remix)


Pobierz set! Brak cue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz