czwartek, 10 stycznia 2019

Disco Polo Mix Episode 196


  1. Soleo - Historia Wakacyjnej Miłości
  2. LaMaro - Ulalala
  3. 2Magic - Rysa Na Szkle
  4. Discoman - Co To Za Dziewczyna (DJ Combo meets Marq Aurel & Rayman Rave Remix)
  5. Mario Bischin - Mulatka
  6. Alibi - Chcę Ciebie Oczarować
  7. Drezdenko Kubas - Obiecałaś (To Nie Tak) (Black Due Remix)
  8. Speed - Lecimy, Lecimy
  9. Camasutra - Jesteś Ideałem (Black Due Remix)
  10. Classic - Ja Dla Ciebie, Ty Dla Mnie (Freaky Boys Remix)
  11. Bobi - Cudny Aniele (JensOn & Line Remix)
  12. DW Wojtass - Z Wiatrem We Włosach (CandyNoize & Fair Play Remix)
  13. Extazy - Tylko Ona I Ja (Extended Mix)
  14. Piękni I Młodzi - Przeznaczeni (Mindfuck Remix)
  15. Alfa Boys - Skarbie Mój
  16. Casandra - Nieskromnie (Black Due Remix)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz