czwartek, 31 stycznia 2019

Disco Polo Mix Episode 200.2 (Best Of Episodes 151-200 Chapter 1)

  1. André - Mój Ty Aniele
  2. André I Andrzej Dąbrowski - Do Zakochania Jeden Krok
  3. Boys - Koleś Z Bety (Wytrych & Kwiat Oldschool 90's Remix)
  4. Weekend - Moje Miasto Nigdy Nie Śpi (Alchemist Project Remix)
  5. Weekend & Norbi - Moje Miasto Nie Zasypia
  6. Weekend - Zniosłem Tyle Kłamstw
  7. Marcin Siegieńczuk - Grande Cojones (Wielkie Jaja)
  8. Mario Bischin - Mulatka
  9. Weekend - Będziesz Na Zawsze
  10. Weekend - Zostań Na Noc (Alchemist Project Remix)
  11. Freestyle - Miłość I Wiara
  12. Mejk - Janek
  13. Weekend - Będziesz Na Zawsze (DJ Crash Remix)
  14. Weekend - Zostań Na Noc
  15. Marioo - Piątek (Extended Mix)
  16. Zenon Martyniuk & Diego - Ostatni Klaps (Mono & Fair Play Bootleg)
  17. Piękni I Młodzi - Chciałabym Spać Z Tobą (Dee Jay Crash Extended Remix)
  18. Piękni I Młodzi - Chciałabym Spać Z Tobą (Black Due Remix)
  19. Piękni I Młodzi - Chciałabym Spać Z Tobą
  20. Marcin Siegieńczuk - Yabadabadoo
  21. Pudzian Band - Płonie Ogień W Nas (DJ Sequence Remix)
  22. Weekend - Ja Chodzę Z Nią
  23. DJ Disco & MC Polo - Szalona Ruda (Davis & Candynoize Remix)
  24. Weekend - She Dances For Me (DJ Crash Remix)
  25. Weekend - Zniosłem Tyle Kłamstw (Dance Version)
  26. Pudzian Band - Płonie Ogień W Nas
  27. Camasutra - Jesteś Ideałem (Black Due Remix)
  28. Classic - Ja Dla Ciebie, Ty Dla Mnie (Freaky Boys Remix)
  29. Loverboy - Jak Cię Poderwać (Fair Play & Mono Remix)
  30. Loverboy - Jak Cię Poderwać (BartNoize Remix)
  31. Loverboy - Jak Cię Poderwać
  32. Marcin Siegieńczuk - Yabadabadoo (Sky Dee Joy Remix)
  33. Skalar's - Hymn Singla (Black Due Official Remix)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz