czwartek, 17 stycznia 2019

Disco Polo Mix Episode 198


  1. Czyles - Sama W Klubie (CandyNoize Official Remix)
  2. Motyl & Discobeat - Obiad
  3. Pudzian Band - Masz To Jak W Banku (DJ Sequence Remix Extended)
  4. Pudzian Band - Masz To Jak W Banku
  5. DiscoGirl - Miłości Ogień
  6. Bobi - Kocham Życie
  7. Joker & Sequence - Pasujesz Do Mnie (Noize Remix)
  8. Spike & Arek Kopaczeski - Nie Wierz Kobiecie (Shockwave Radio Edit)
  9. DaVe & BartNoize - Baw Się Do Rana (Złap Mnie Za Rękę)
  10. Playboys - Mega Music Wilga (Extended Mix)
  11. 4Ever - Tyka, Tyka
  12. Akcent - Mała Figlarka (Baart'O 2k17 Bootleg)
  13. Long & Junior - Bądź Moją Królową (Essential Sound Remix)
  14. Menelaos - Poloneza Mam (Rokix & Synek Remix)
  15. Piękni I Młodzi - Przeznaczeni (Tr!Fle & LOOP Remix)
  16. Drossel - Jestem Zakochany (Puszczyk Remix)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz